دانلود دوربین کنترل نامحسوس iCamSpy Pro v1.3.1
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود دوربین کنترل نامحسوس iCamSpy Pro v1.3.1
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
ساعت : 10:42
نویسنده :
دانلود دوربین کنترل نامحسوس iCamSpy Pro v1.3.1
  • دانلود دوربین کنترل نامحسوس iCamSpy Pro v1.3.1

    iCamSpy یک برنامه فوق العاده در زمینه کنترل نامحسوس می باشد که برای اندروید منتشر شده است ! با استفاده از این برنامه دیگر به راحتی قادر خواهید بود فرزندان و یا کسانی که نگران آن ها هستید را نظاره کنید . این برنامه به شما امکان می دهد که هم به صورت صوتی و ویدیویی بر روی محیط و یا شخص مورد نظر تمرکز دشاته باشید . از ویژگی های دیگر برنامه می توان به پشتیبانی از شبکه های ۲G / 3G / 4G / Edge و WiFi اشاره نمود ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

    دانلود دوربین کنترل نامحسوس iCamSpy Pro v1.3.13.5 out of 5 based on 13 ratings

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،
:: برچسب‌ها: iCamSpy Pro v1, 3, 1, iCamSpy Pro v1, 3, 1 اندروید, iCamSpy Pro v1, 3, 1 برای گوشی های اندروید, iCamSpy Pro v1, 3, 1 لینک مستقیم, iCamSpy Pro v1, 3, 1 مخصوص اندروید, اندروید iCamSpy Pro v1, 3, 1, دانلود اندروید iCamSpy Pro v1, 3, 1, دانلود برنامه iCamSpy Pro v1, 3, 1, دانلود دوربین کنترل نامحسوس iCamSpy Pro v1, 3, 1, دانلود دوربین کنترل نامحسوس iCamSpy Pro v1, 3, 1 اندروید,